maandag 6 april 2015

Muziekverslag | De Lente tour is begonnen!

Lieve lezers,

Wat een heerlijke eerste optredens heb ik van de week gehad. Natuurlijk ga ik mijn lentevreugde even met jullie delen.

Bij Alternative Fm werden we warm ontvangen. Het was dan ook erg leuk om daar als eerste een paar van mijn nieuwe liedjes te laten horen.

De dag erna gingen Bas en ik meteen weer op stap. Op naar de Leidse Lente. Ook hier werden we warm ontvangen en het publiek was erg enthousiast. Wat een passende locatie ook om mijn muziek te spelen. Met schilderijen aan de muren, een tentoonstelling boven, lekkere relax banken waar mensen heerlijk een drankje deden of een hapje aten was dit een geslaagde avond. En hoe blij word je als er mensen zelfs speciaal naar de Leidse Lente zijn gekomen om naar mij en Bas te luisteren. Heel blij dus!


 

Kortom, een zeer geslaagd begin van mijn tour. Kom je ook eens kijken bij één van de volgende optredens?



Tot zingens of ziens!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten